reklama

Hnědý výtok místo menstruace při užívání antikoncepce

Založila: Michaela, 01. 11. 2017, 21:40

Vložit nový příspěvek

  • Michaela Vloženo 01.11. 2017, 21:40 Reagovat Kotva

    Dobry večer, Moc by jsem prosila o radu. Snad to popisu co nejlépe, ale užívám antikocepci (tento mesic 100% pravidelnost) jenže pritel se do me několikrát udělal.Vzdy prvni den menstruace me boli bricho, křeče, bolest zad celkem "normalni" menstruace, ale tenhle mesic uplne jinak. Uz delší dobu na sobě pozoruji nechutenství a muj čich je intenzivnější z veci co mi dříve nedělali problem se mi zvedá žaludek a je mi na zvracení. Misto menstruace se dostavil hnědý výtok. Potim se, mam divny tlak v břichu. Rozhodne se chystám k lékaři jen jsem hodne nervózní tak zkousim i tuto možnost, jestli s tim ma nekdo zkušenosti nebo nejakou radu. Dekuji moc
  • Máša Vloženo 02.11. 2017, 05:58 Reagovat Kotva

    Reakce na [1035738]: Udělej si test.

  • Maja Vloženo 02.11. 2017, 06:31 Reagovat Kotva

    Test je jasná volba, navíc když už jsi měla termín MS, tak to by ti mělo ukázat jistý výsledek. Mě se doktor vždycky ptal na test.

  • Myšudka Příspěvků: 460
    Oblíbená: 2

    Myšudka Vloženo 02.11. 2017, 09:10 Reagovat Kotva

    Já brala taky pilule na 100% tak, jak jsem měla a stejně jsem byla včera na gyndě a jsem těhotná Surprised Takže tak, udělej si test a uvidíš. Já měla MS dostat v pondělí, test jsem si dělala v úterý a už tam byla slabá druhá čásrka..

Vložit nový příspěvek




Připojit další soubor

reklama
reklama
reklama

Nejnovější příspěvky do diskuze

Další nové příspěvky

Do diskuzního fóra

nově založená témata v diskuzi

Další nová témata

Do diskuzního fóra

Těhotenská kalkulačka.



Zapamatovat vložené údaje

Výpočet plodných dnů.


Tisknout

O násReklamaAktualityBlogReklamní článkySoutěžeZajímavé odkazyKontakt

Uživatelské menu

PřihlášeníRegistrace

TOPlist