reklama

Nepravidelné krvácení po použití Escapelle

Založila: Žanet, 16. 02. 2017, 15:18

Vložit nový příspěvek

  • Žanet Vloženo 16.02. 2017, 15:18 Reagovat Kotva

    Zdravím, chtěla jsem se zeptat, 31.12. se stala nehoda a já jsem si vzala do hodiny tabletu po escapelle. Na to jsem asi 3-4.den krvácela. Menstruaci jsem měla dostat 17.1.ale nepřišla , a dostavila se až 9.den normálně. Těhotenský test jsem si dělala 5.den a 9.den ráno a vyšel negativní. Doktorce jsem nemohla, kvůli nemoci. Myslíte si, že bych mohla být těhotná? Diky

  • Mája Vloženo 16.02. 2017, 15:21 Reagovat Kotva

    Taky jse mi jednou tohle stalo, už nevím jak se ta tableta PO jmenovala, ale strašně mi rozhodila cyklus. MS jsem dostala za 50 dní.

  • Zajda Vloženo 16.02. 2017, 15:51 Reagovat Kotva

    Je to jen rozhozenej cyklus tabletkou.

  • Žanet Vloženo 19.02. 2017, 10:17 Reagovat Kotva

    Díky. Jinak si myslím, že bych měla nějaké příznaky těhotenství n?

  • Ž Vloženo 21.02. 2017, 15:49 Reagovat Kotva

    Reakce na [974872]:Jinak by byly příznaky ne?

  • Mitti Příspěvků: 3166
    Oblíbená: 56

    Mitti Vloženo 21.02. 2017, 16:23 Reagovat Kotva

    Žanet, jestli máš pochybnosti, tak si udělej ještě jeden test. Takhle dlouho po už bude výsledek spolehlivý. A taky si myslím, že máš jenom rozhozený cyklus a nic víc v tom není.

  • Ž Vloženo 21.02. 2017, 16:44 Reagovat Kotva

    Reakce na [975924]: Dobře, děkují.

Vložit nový příspěvek




Připojit další soubor

reklama
reklama
reklama

Nejnovější příspěvky do diskuze

Další nové příspěvky

Do diskuzního fóra

nově založená témata v diskuzi

Další nová témata

Do diskuzního fóra

Těhotenská kalkulačka.



Zapamatovat vložené údaje

Výpočet plodných dnů.


Tisknout

O násKontaktReklamaAktualityBlogReklamní článkySoutěžeZajímavé odkazy

Uživatelské menu

PřihlášeníRegistrace

TOPlist