reklama

Antikoncepce pro kojící matky AZALIA - vysazení kvůli menstruaci

Založila: *Lenča, 10. 10. 2013, 16:55

Vložit nový příspěvek

  • *Lenča Příspěvků: 30
    Oblíbená: 0

    *Lenča Vloženo 10.10. 2013, 16:55 Reagovat Kotva

    Prosím o radu..mám 2 měsíční dcerku..15. den užívám antikoncepci azalia, dnes je to 10 den co mám menstruaci. Navíc je mi po užívání této antikoncepce nevolno a trpím bolestmi hlavy (předtím jsem na bolest hlavy netrpěla). Uvažuji o vysazení antikoncepce. Je možné vysadit ji ze dne na den? Přejde menstruace? Máte někdo zkušenosti s touto antikoncepcí? Předem děkuji za pomoc :)

  • Jana Vloženo 10.10. 2013, 18:56 Reagovat Kotva

    Vysadit můžeš, kdy chceš. Co se týká menstruace- to ti nikdo neřekne. Můj gynekolog mi říkal, že se děloha může dočišťovat ještě  i po šestinedělí ( max. do 3 měsíců), a může to vypadat tak, že třeba týden nekrvácíš, pak zas ano a pořád dokola. Tohle je ale nezávislé  na HAK.

  • jita Příspěvků: 823
    Oblíbená: 4

    jita Vloženo 11.10. 2013, 10:50 Reagovat Kotva

    Ahojky,já brala taky antik po 6tinedělí a měla jsem dlouho menstruaci,dr mi řekla,že se to myslím do 2měsíců srovná,ale pravda je,že mě nebylo špatně ani nic jiného,jen jsem asi měsíc  špinila,možná dýl,ale pak se to opravdu srovnalo.Zkus se poradit se svým gynekologem radši.

  • marcela Vloženo 11.10. 2013, 16:06 Reagovat Kotva

    ahoj tuto anti jsem brala před těhu a max.spokojenost, po porodu hrůza, musela jsem vysadit, ale krvácení je u mě způsobené chudokrevností, zajdi si k dr. a nech si udělat krevní obraz :)

  • *Lenča Příspěvků: 30
    Oblíbená: 0

    *Lenča Vloženo 12.10. 2013, 09:13 Reagovat Kotva

    Vysadila jsem a krvácení přešlo téměř okamžitě..:)

  • Mirka Vloženo 12.10. 2013, 10:38 Reagovat Kotva

    Je to holky tak jak psala marcela u mě také tak krvácení způsobené chudokrevnosti ale jelikož jsem po gynekologické stránce vyléčena a přeléčena ATB a nic nezabírá musím jít k obvodnímu lékaři a musí se došetřit proč a z čeho jsem tak chudokrevná

  • marcela Vloženo 14.10. 2013, 09:17 Reagovat Kotva

    mirí pak dej vědět, já jdu k obvodnímu dnes, tak jsem zvědavá!

  • Lumora Vloženo 21.10. 2013, 20:21 Reagovat Kotva

    Ahoj všem, já dostala Azálii kvůli migrénám, které mě trápily u standartní antik., cítila jsem se dobře, ale menstruace nepravidelná a ted, povysazení ještě pořád slabě krvácím...nevim, asi bych ji nedoporučovala, rozhodí úplně rytmus menstruace:-(

  • *Lenča Příspěvků: 30
    Oblíbená: 0

    *Lenča Vloženo 23.10. 2013, 19:34 Reagovat Kotva

    Já krvácela ještě minimálně týden po vysazení :( ..někomu sedí, někomu ne no...

  • Jituš Vloženo 29.10. 2013, 19:06 Reagovat Kotva

    já užívám po porodu Azalii už druhý měsíc a vše je ok. Je to individuální. rozhodně bych se poradila s gynekologem.

1 2

Vložit nový příspěvek




Připojit další soubor

reklama
reklama
reklama

vybíráme z blogů na Maminkám.cz

Přejít na blogy

Nejnovější příspěvky do diskuze

Další nové příspěvky

Do diskuzního fóra

nově založená témata v diskuzi

Další nová témata

Do diskuzního fóra

Těhotenská kalkulačka.



Zapamatovat vložené údaje

Výpočet plodných dnů.


Tisknout

TOPlist