reklama

Je možnost otěhotnět při antikoncepci?

Založila: kaca, 24. 08. 2012, 12:12

Vložit nový příspěvek

  • terezka Vloženo 28.12. 2019, 09:37 Reagovat Kotva

    Dobrý den omlouvám se že ruším ale můžu se zeptat dá se otěhotnět při antikoncepce jange motala se mi hlava a pak jsem 4x zvracela 23.prosince a ten druhý den taky ale teď jsem to dostala ale furt je mi nak divně

  • Kačka Vloženo 19.02. 2020, 19:51 Reagovat Kotva

    Ahojky, prosila bych o radu. Beru antikoncepci Bonadea už 9 měsíců, vždy jsem měla menstruaci pravidelnou a dostala jsem ji vždy v úterý. Ovšem od soboty mi začalo silnější špinění, v pondělí to skončilo a dnes ve středu menstruace furt nikde. Muže to být otěhotnění ? Nebo třeba jenom ze stresu, poslední dobou mám celkem stresové období. Předem děkuji za odpověď ?
  • Mirka Vloženo 15.11. 2020, 17:06 Reagovat Kotva

    Dobrý den, mám dotaz, jsem velmi mladá a tak bych nerada byla těhotná... mám teď ale obavy... beru HA teď tři měsíce ( listopad) naposledy jsem měla styk 12.října( přítel ale neejakuloval)- styk byl predtim jen jeden a to také bez ejakulace( asi 6.října)...asi 23.října se dostavila menstruace jak měla... já ale na sobě začala pociťovat zvláštní příznaky jako zacpu natekla prsa a podobně... udelala jsem si tři testy a ten poslední 10.listopadu, všechny negativní... včera jsem ale začala mít velmi zvláštní chut v puse takovou kovovou a zjistila jsem ze to je příznak těhotenství a to mě ještě více vystresovalo, Nevim co si myslet protože chut mám i dnes, dnes je již 15.listopadu Tak co co myslíte mohu být těhotná? Myslím ze chyby v bráni HA jsem se nedopustila nejdyl tak bráni o 30 minut později...
  • Irča Vloženo 15.11. 2020, 21:23 Reagovat Kotva

    Podle toho co píšeš, tak mi nepřijde moc pravděpodobné, že bys byla těhotná. Další ms bys měla mít za cca 8 dní? Zkus pak test, když ms nepřijde. Sice nevím, co ti mohlo způsobit kovovou chuť, někdy třeba to dělají piniové oříšky.

  • Lucy Vloženo 08.06. 2021, 15:24 Reagovat Kotva

    Dobrý den, ctěla bych se optat zda je možné otěhotnět při dlouhodbém braní antikoncpe(12let)?...Mám divný pocit v břiše a nevím zda mi nenatékají prsa. Měla jsem tento týden dostat menstruaci,ale z pracovních,hygienických, důvodů jsem začala brát další platíčko antikoncepce. Je pravda, že jsem v posledních dvou týdnech byla vystavena velkému stresu. A v lednu jsem měla při covidu problém s velkými křeči do břicha a minulý týden jsem byla na první dávce očkování, tak nevím zda to může být třeba tímto. Děkuji za odpověď.

131 32 33

Vložit nový příspěvek




Připojit další soubor

reklama
reklama
reklama

vybíráme z blogů na Maminkám.cz

Přejít na blogy

Nejnovější příspěvky do diskuze

Další nové příspěvky

Do diskuzního fóra

nově založená témata v diskuzi

Další nová témata

Do diskuzního fóra

Těhotenská kalkulačka.



Zapamatovat vložené údaje

Výpočet plodných dnů.


Tisknout

TOPlist