reklama

Otěhotnění při antikoncepci

Založila: Kačka, 19. 02. 2020, 19:53

Vložit nový příspěvek

  • Kačka Vloženo 19.02. 2020, 19:53 Reagovat Kotva

    Ahojky, prosila bych o radu. Beru antikoncepci Bonadea už 9 měsíců, vždy jsem měla menstruaci pravidelnou a dostala jsem ji vždy v úterý. Ovšem od soboty mi začalo silnější špinění, v pondělí to skončilo a dnes ve středu menstruace furt nikde. Muže to být otěhotnění ? Nebo třeba jenom ze stresu, poslední dobou mám celkem stresové období. Předem děkuji za odpověď.
  • Irča Vloženo 19.02. 2020, 20:41 Reagovat Kotva

    Pravděpodobnost je malá, ale stát se to může, znám už osobně dvě takové. Takže doporučuji si udělat těhotenský test. Ze stresu to samozřejmě může být také.

Vložit nový příspěvek




Připojit další soubor

reklama
reklama
reklama

vybíráme z blogů na Maminkám.cz

Přejít na blogy

Nejnovější příspěvky do diskuze

Další nové příspěvky

Do diskuzního fóra

nově založená témata v diskuzi

Další nová témata

Do diskuzního fóra

Těhotenská kalkulačka.



Zapamatovat vložené údaje

Výpočet plodných dnů.


Tisknout

TOPlist