Poznávací zájezd v 9. týdnu těhotenství

Autor: K.   4.7.2014 v 08:39

Ahoj, zjistila jsem čerstvě, že jsem těhotná a za měsíc bych měla jet na 5denní poznávací zájezd do Itálie autobusem. Řeším teď, jestli zájezd zrušit nebo jet? Bojím se, kdyby nastaly nějaké komplikace, pak co tam. Navíc nemám u sebe zatím ani pojistnou smlouvu (zajišťovali jsme přes cestovku). Jelikož je těhotenství čerstvé, na kontrolu jdu až 18. 7. a to se domnívám, by bylo na storno už pozdě. Jely byste na mém místě nebo ne? Děkuji všem za rady.

Autor: richesse   4.7.2014 v 10:23

Ahojky K.

My jsme byli s manzelem na 11 denni plavbe lodi (IT, SP, Maroko, a ostrovy) v mem 11tt. Take bylo vse objednane driv a protoze jsem nemela zadne problemy, jeli jsme. Dostala jsem potvrzeni o tehotenstvi a nahlasila jsem to prvni den u toho lodniho lekare. Tot vse. Pokud tehotenstvi probiha v poradku, nevidim jediny duvod nejet... ver svemu telu a pocitu Wink

Autor: LiLa   4.7.2014 v 10:38

Ahoj, v osmém tt jsem letěla do Říma na týden. Měla jsem trochu strach, protože mi bylo dost často špatně. No a paradoxně, jakmile jsem sděla v letadle, bylo mi od té chvíle dobře. Dnes jsem v 15tt. Užij si dovolenou! ;-)

Autor: Hanka   4.7.2014 v 10:50

Ahoj vůbec bych se toho nebála pokud nemáš rizikové těhu.Já mám obědnané Chorvatsko autem s 5letou dcerou a v té době budu 11tt.Jen se nebudu škvařit na slunku ale budu víc ve stínu.Takže přeji krásnou dovolenou.

Autor: Hey   4.7.2014 v 12:51

Mela by sis zjistit, jeslti pojistka pokryje komplikace tehotenstvi, nebyva tomu totiz tak, ev. se pripojistit. Osobne bych asi nejela autobusem - vem si, jaka je to streka, budes sedet shrbena a jeste ve vedru trajdat nekde venku..

Autor: Andula.   4.7.2014 v 13:03

Myslím, že záleží na tom, jak se cítíš, já bych v desátém týdnu nikam busem nejela, protože mi bylo špatně, naopak jsem jela autem na jih Itálie ve 25. týdnu, protože mi bylo výborně. Takže opravdu záleží jen na tobě, jak se cítíš, tělo ti řekne co a jak:) A raději si zjisti, jak je to s pojištěním.

Autor: relay   4.7.2014 v 13:12

AHoj, já jsem měla jet na lod do CHorvatska, zrušila jsem to a udělala jsem dobře, strašně mě pobolívalo břicho a myslela jsem že snad prasknu.  Nevim, jak bych snesla nejdřív cestu tam autem a potom na lodi!

Autor: Jana   4.7.2014 v 13:38

To máš těžký. Já jsem celé první těhotenství problila- fakt o d 5 tt do porodu, druhé bylo úplně v pohodě. Na autobus bych si netroufla.

Autor: Věrčís   4.7.2014 v 15:04

Ahoj, ja byla vloni od 8tt na mesic na Zelandu a vsechno v poradku. Mela jsem samozrejme ´pozehnani´ od sveho gyndare (uz bilo srdicko a vse bylo v poradku) a extra pojistku, ktera kryje komplikace v tehu (obvykle to totiz neni, takze jsme litali a shaneli pojistovnu, ktera to ma. Chce se to ptat extra na tehu. Ja se pak pojistila u Kooperativy). Byla to velka predsvatebni cesta a kdyz jsme to zamlouvali a planovali, tehu jsem jeste nebyla. Vsechno jsme zvladli suprove, i teplo, tury, spani pod stanem a dneska mame zdravouckou, uzasnou treperendu-cestovatelku :-)

Takze ma rada - naslouchej svemu telu a pokud se citis dobre, klidne jed a uzij si to.

Autor: JitkaB   4.7.2014 v 15:22

Ahoj, já byla v 6.týdnu vyslaná na služební cestu do Švýcarska, letadlem, téměř na týden, musela jsem letět,protože jsem nechtěla zaměstnavateli zatím nic ríkat...a proběhlo to v pohodě....Itálie je moderní země,kdyby se něco dělo, určitě se o tebe postarají...navíc delegát určo bude mluvit italsky...chápu tvé obavy, ale asi bych jela :-)

1 2
I I

Nový příspěvek

Povolené jsou soubory jpg, png.

Nově založená témata v diskuzi

Zobrazit celou diskuzi

Aktuality na webu

Zobrazit všechny aktuality

Těhotenská kalkulačka

V naší těhotenské kalkulačce si můžete spočítat týden těhotenství, trimestr, předpokládaný termín porodu, počet dní do termínu porodu a odhad váhy a délky miminka.