reklama

Rady v hubnutí a podpora prosinec 2019

Založila: Berca, 29. 12. 2019, 12:22

Vložit nový příspěvek

  • Berca Vloženo 29.12. 2019, 12:22 Reagovat Kotva

    Zdravím. Témat na hubnutí je tu hodně. Co se společně podporovat a radit si?Nemel by někdo zájem se do hubnutí pustit společně?

    Já vždy byla v rámci možností hubená. Neudržela sem diety jedla jsem cokoliv a ve velkém a nadváhu jsem neměla. Pak jsem poprvé otěhotněla a nabrala 20kg a do měsíce jsem měla vše dole, šlo to samo. Ale do 3 měsících jsem měla vše nahoře a zastavila sem se na váze s kterou sem šla rodit 90kg. 3 roky jsme bojovala s váhou. Chodila na procházky snažila se jíst podle tabulek, vyzivoveho poradce, fitness, jídelníčku na netu a nic dolů nešlo. Když jsem čekala druhé dítě začínala sem na váze 94kg, ale řekla jsem si že nemůžu už tolik nabrat že nesmím jít přes 100kg..A můžu říct že jsem nenabírala a rodit jsem šla s 95kg...z porodnice domu a 85kg a držela jsem si tuto váhu půl roku. Pak jsem skoncila ve spitale s malou že zánětem ledvin a po týdnu se vracela z 90kg  a teď mám 94kg a ne to dát dolů. Nejmladší jje 2.5 roku. A chci být maminka která zvládá veškeré sporty a ne že jen funi a své děti nestíhá. Chci se zase pěkně oblékat a ne koukat jaké oblečení mi bude. Poradíte? Já jsem docela zoufalá. Nevím jak se stravovat.. Neumím to a co jsem zkoušela nepomáhalo. Teď jsem po druhém porodu najela na lc stravu ale vydržela měsíc a chytil mě žlucník a jediné co jsem pak dokázala jist byly suché rohlíky.

    Děkuji a snad se někdo přidá

  • Lucka Vloženo 05.01. 2020, 17:00 Reagovat Kotva

    Zdravím, hubnití je dřina a není to zadarmo.

    Předpokládám,že máte čtyřkovou dietu,takže jídlo nemasné neslané. Zkuste tohle,za prvé nejíst bílé pečivo,jen tmavé ,nesladit kafe a ani čaj a začít aspoň dvakrát třikrát posilovat svaly.Ze začátku půjdou dvě tři kila nahoru,ale do měsíce budou dole. A jíst 5x denně,ale menší porce a k večeři třeba tm.chléb se sýrem a šunkou nebo salámem a k tomu hodně zeleniny.

    Kdy jste  potřebovala něco vysvětlit,poradit,pište.

    Jinak jsem před rokem porodila chlapečka,jšla jsem rodit s 62 kilama a domů jsem přišla s 58 kily a teď vážím 52 kilo.

  • Berca Vloženo 12.01. 2020, 16:02 Reagovat Kotva

    Lucko

    Vím, že je to dřina a asi tomu nedávám to co bych měla.

    Dietu na žlučník nemám žádnou, nikdo mi nic nedal neříkal.Po porodu jsem šla k doktorce, že často bolí břicho a po vyšetření zjistili že mám 1mm kamínek ve žlučníku, který občas zazlobí.

    Jinak kávu a ani čaj nesladím. Občas si tedy ráno do zeleného čaje dám trochu medu, ale to není ani půl lžičky. Jedla jsem jen tmavé pečivo, ale teď poslední 2 měsíce si dávám klasický chleba a bílé rohlíky. Asi jsem se toho nějak přejedla?. A tučné nejím vůbec a smažené vyjímečně.

    No. A popravdě cvičení moc nedám. Ještě dávno před dětma jsem hodně cvičila. Ale poslední roky ne. Poslední dobou spíš procházky a kolo a maximálně nějaké to domácí cvičení.

    Já popravdě nevím moc co jíst co dělat pro úspěšné hubnutí. Nikdy mi hubnutí nevyšlo.

    Jednou jsem dokonce hubla s odborníkem ale když jsem po 3 měsících neviděla a necítila žádnou změnu vzdala jsem to. Tj můj asi i problém jak neuvidím změny nevydržím. Hlavně bych že začátku potřebovala vidět rychlejší výsledky, ale vím, že to není reálné.

    Nejhorší je, když manžel začne jíst jak já, jen větší porce a za měsíc má 7kg dole a já nic. Ale má také velkou váhu 113kg.

    Takže nějaké rady a i víc než to by se mi hodilo.

  • Jiná Lucka Vloženo 15.01. 2020, 13:04 Reagovat Kotva

    Ahoj Berco, mám to hodně podobný jako ty.. po dvou dětech mi zůstalo cca 10 kg nahoře, mám 85. Potřebovala bych shodit alespoň tech 10 kilo. Hubenour jsem nikdy nebyla a mít třeba 60 kilo je pro mě úplně scifi.

    A teď k věci. Třeba u mě to bez cviceni nejde. Prostě musím opravdu drit každý kilo dolů. Jídelníček sestaveny na miru mi taky sám od sebe nepomohl. Napoje vůbec nesladim, bílé pečivo dávno nejim, smažené mam výjimečně. Tucne a zkuste maso taky nevím. Jim když pečivo, tak tmavé, vločky, ovoce a zeleninu. Na obědy doma vařené hotový. Maso s rýží, těstoviny s tunakem, prostě různý.. knedlíky taky třeba 2x do roka.

    Na procházky chodíme téměř denně, na jaře i v létě chodíme po vyletech klidně 10 km i víc. Ale na to jsem asi prostě zvyklá a váha se nehne.

    Takže cvico doma. nechce se mi nikam do posilky ani platit někde.. takže prostě najdu na youtubu podle toho na co mám čas a chuť a jedu. A musím aspoň 3 až 4 x týdně, aby se to pohnulo.. mám 9 měsíců po druhém porodu a zrovna sbíram sílu, abych se na to vrhla a do léta trošku zlepšila kondici.

    To je můj příběh.. A Tobě přeji hodně štěstí a dej vědět...

     

  • Lucka Vloženo 15.01. 2020, 14:16 Reagovat Kotva

    Berco, hubnutí  je obrovskká dřina,ale člověk musí vydržet a zatnout zuby,taky bych se na  to nejradči vykašlalaSmile

    U mě jídelníček a posilování je takto: ráno oves.vločky s jogurtem a oříšky

    k obědu si dám na co mám chuť a k tomu si dám zeleninu

    mezi 4 a 5 posiluju a po půl hodině od cvičení si  dám ovoce

    a k večeři si dám tm.pečivo s uzeninou a hodně zeleniny.

    Hlavně mezi jídli nemám svačiny a takovýto uzobávání tipu,něco zobnu malího a odběhnu,to je začátek konce,každý jídlo,který sním musím potom někde ubrat.

     

Vložit nový příspěvek




Připojit další soubor

reklama
reklama
reklama

vybíráme z blogů na Maminkám.cz

Přejít na blogy

Nejnovější příspěvky do diskuze

Další nové příspěvky

Do diskuzního fóra

nově založená témata v diskuzi

Další nová témata

Do diskuzního fóra

Těhotenská kalkulačka.



Zapamatovat vložené údaje

Výpočet plodných dnů.


Tisknout

TOPlist