reklama

Špinění místo menstruace při užívání atikoncepce

Založila: Zuzik, 19. 02. 2017, 23:12

Vložit nový příspěvek

  • Zuzik Vloženo 19.02. 2017, 23:12 Reagovat Kotva

    Holky prosím o radu. Beru pravidelně antinu a tentokrát jsem měla menses jen takové hnědé špinění, druhý den trochu krve ale taky jen zaspinění a nic. Břicho pobolívá už 5. dnem jenže mě většinou břicho bolí první den před a při menses a pak nic. Doktor má dovču a jinam se mi moc nechce aby to nebyla prkotina a já nevyšilovala zbytečně. Nevíte čím by to mohlo být? Mám syna rok a půl.

  • Laura... Příspěvků: 12
    Oblíbená: 0

    Laura... Vloženo 31.03. 2017, 10:39 Reagovat Kotva

    Raději si skoč na gyndu ta antina není dobrá věc tak i tak, a jestli si jen špiněla tak se ti to dole jakoby nevyčistilo dostatečně možná proto tě i pobolívá to bříško :/

Vložit nový příspěvek




Připojit další soubor

reklama
reklama
reklama

vybíráme z blogů na Maminkám.cz

Přejít na blogy

Nejnovější příspěvky do diskuze

Další nové příspěvky

Do diskuzního fóra

nově založená témata v diskuzi

Další nová témata

Do diskuzního fóra

Těhotenská kalkulačka.



Zapamatovat vložené údaje

Výpočet plodných dnů.


Tisknout

TOPlist