reklama

Těhotenství a sport

Založila: Bejly, 22. 11. 2019, 18:46

Vložit nový příspěvek

  • Bejly Vloženo 22.11. 2019, 18:46 Reagovat Kotva

    Ahoj holky zakládám téma těhotenství a sport. Ja před těhotenství hodně běhala, a rada bych v tom pokračovala. Bohuzel od začátku mě trapi nevolnosti a únava.ted sem 9+6 a pomalinku to ustupuje tak bych rada vybehla. Ale furt mám divny pocit.je tu některá která behala i v tehotenstvi?
  • Romana Vloženo 01.12. 2019, 14:53 Reagovat Kotva

    Ahojky  mě  to také  zajímá, jsem na začátku  těhotenství a vždy jsem dost  sportovala, teď mám trochu  strach.

  • Ulo Vloženo 01.12. 2019, 20:45 Reagovat Kotva

    Je to děsně individuální, rozhodne pohyb je na urcite pro těhotné vhodný, ale pokud by vám nedělal dobre, nebo jste se na to necitily, je dobre přestat. Vhodně nejsou sporty, kde tehotna muže upadnout a skakaci sporty, takže volejbal a sjezdovky nejsou doporucovane, běhání nevím, kvůli otresum, někomu to nedělá dobre, ale jednoznačně nevhodné to není. Já ziju v Nizozemí a zde je velmi doporučováno jezdit na kole, nejsou přitom otřesy jako při běhání a posiluje se tím cely organismus a okyslicena krev blahodárně působí na vývoj plodu. Já jezdila do 39 tydne, přestala jsem jezdit jen z duvodu toho, že v naši ulici jsou dlažební kostky a to mě dost bolelo do stydké spony, která začala byt ke konci těhotenství velmi citlivá, na normalni asvaltce jsem problém neměla. Mezi doporucovane sporty patří plavani, pomáhá ulevit od bolesti zad. Někteří lékaři nedoporučují ke konci těhotenství kvůli otvírání a možnosti infekce. Plavani v mori je doporučováno, jen pozor na vlny, má se k nim stát zády. Další sport je jóga a různé protahovaci cviky, ale samozřejmě jsou omezené některé polohy, třeba v leze na břiše a extrémní podoby cviků. Naproti tomu není moc vhodně posilovat břišní svaly, údajně moc silné svaly břicha a panevniho dna působí více bolesti při porodu, ale to se týká skutečných profesionálek se svaly z oceli. Jinak neškodí trochu pánevní dno posílit, dokud jste na začátku a mate možnost. Pomůže to předejít těhotenské inkontinenci. Co si tak ještě pamatuju není doporučovány bowling, ale myslím, že když uděláte nějaký špatný pohyb, hned to ucitite, takže se nebojte! S chuti do toho! Jen nechodte za své limity a poslouchejte své tělo a toho malého podnajemnika. :) (Sportovala jsem rekreacne, túry, kolo, jóga, plavani a mám tři deti)

Vložit nový příspěvek




Připojit další soubor

reklama
reklama
reklama

vybíráme z blogů na Maminkám.cz

Přejít na blogy

Nejnovější příspěvky do diskuze

Další nové příspěvky

Do diskuzního fóra

nově založená témata v diskuzi

Další nová témata

Do diskuzního fóra

Těhotenská kalkulačka.



Zapamatovat vložené údaje

Výpočet plodných dnů.


Tisknout

TOPlist