reklama

Těhotenství po vysazení antikoncepce

Založila: Nicol, 22. 02. 2021, 22:05

Vložit nový příspěvek

  • Nicol Vloženo 22.02. 2021, 22:05 Reagovat Kotva

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda mohu být těhotná. Od 17 jsem brala prášky a před měsícem jsem se rozhodla vysadit. Mám zpoždění týden, mám často pocit na zvracení, bazální teplota se drží okolo 37,5 stupně a trápí mě menší bolesti břicha. Ale test stále negativní, tak sw chci jen zeptat, zda je možné, že těhu jsem, ale test to ještě neukázal. Předem Dekuju za odpověď
  • Eliška Vloženo 24.02. 2021, 07:12 Reagovat Kotva

    Po vysazení si hormony dělají dobrý den. Kamarádka otěhotněla hned po vysazení a test se ji ukazoval pořád negativní, těhotenství rozklíčovala až doktorka.

Vložit nový příspěvek




Připojit další soubor

reklama
reklama
reklama

vybíráme z blogů na Maminkám.cz

Přejít na blogy

Nejnovější příspěvky do diskuze

Další nové příspěvky

Do diskuzního fóra

nově založená témata v diskuzi

Další nová témata

Do diskuzního fóra

Těhotenská kalkulačka.



Zapamatovat vložené údaje

Výpočet plodných dnů.


Tisknout

TOPlist